abang kepenggg ^^'



heyyy semuaaa :) oke2 .. now aku nak cita pasal abg aku yg
gilaaaa nie.. bhahhahaa.. si kepeng :P .. name dye jehan ..
haha.. cetgok pic kat atas uhh.. omeyy rite ? bhahhha.. :P
dye nie baekk ouhh dgn aku.. baru je knal dye.. bestt arhh
sembang2 ngan dye.. tapii dye nie suke bahan aku .. asyik
gelakk je dye tau.. bhahahaha :DD .. tapi aku selesa dgn dye
kadang2 aku ade masalah aku cita kat dye.. :D haha.. bestt
arghh dpt kenal ngan dye...tapii skang dah xjumpe.. sbb dye
dah abes skola .. dulu dye satu sekolah ngan aku.. :P :P :P
hhaa.. ape2 pOwn aku seronok dpt kenal dye,, HAHAHAHA :DD
penah jgax aku on the phone dgn dye.. aku selesa berckp ngan
dye.. best arhgg !! :DD .. ermm.. HAHA . oke2 .. aku stop
kat sini.. dah xde idea nk tulis .. hahha.. ape2 pOwn aku
bersyukur dpt kenal abg jehan !! weyhh abg jehan "KEPENG"
ADEK SYG ABG !! wakakakakakka :D kelakar plakk aku nie..
daa.. bubyeeee .. assalamualaikumm :)))

No comments:

Post a Comment


Thank You