love this :D

video


video

haiii semuaa :D hehe tgok lahh video kat atas tu ..
sweet kan ? haha my hero SHAH RUKH KHAN 
so handsome :D grr !! leburrr aku tgok.. :))
seriously dia handsome gilaaaa dlm cerita nie..
aku asyik ulang-2 je tgok video nie..aku mmg minat
dia gila-2 HAHA XD nak jugak mcm dlm video tuhh :p
okeyh2 aku nk tunjuk nie je kat korang..
hope you enjoyyy <3 
me love you much much shah rukh khan :DD

kisah saya ^^'


haiiii semuaaaa :D cuti nie membosankan ouh.! sedih jea kitaa xdpt keluar pegi mna-2.
dah lah nk jumpa kawan pon xboleh.! rinduu shiottt . lagi-2 dgn kawan-2 yg kita rapat.
rinduuu waktu kat dalam kelas HAHAHA mcm nie lah lumrah hidup kan? bila org bgi
cuti kitaa nk sekolah , bila sekolah kita nk cuti.haiyyoo ! terpaksa lahh menahan rinduu
nie.. hee :D tgok gambar atas tu pula.. comell x ? hahaa xD senyuumm sbb teringatkan
seseorang lah tu..haha gelabah jea kan? kan? hahaha tapi cuti nie agak membosankan..
eh2 nak cerita nie,ada satu hari aritu kita mimpi seseorang !! OMG !!sesungguhnyaa
seseorang itu sgtlah handsome and comell mcm aku.. bhahahaa xD aku minat giler dye
hehe.. dlm mimpi tu aku baik dgn dye.. siap tngkap
gambar lagi. hehe. ikutkan hati xnak terjaga drpda mimpi tu..hahaha xD sbb dlm mimpi
tu kitaa sgtlahh BAHAGIA :D tapi sayangnyaaa semua itu hanya MIMPI semata-mata.
arhgg!! mmg xbole lupa lah mimpi tu. huh , mimpi tu bagaikan satu impian yg aku inginkan
selama nie. hahaha :D kalau lah ianya jadi kenyataan.. aku tersgtlah bersyukur dah tersgtlah
bahagia :)) . tapii xpe lahh itu pon dah cukup bahagia dpt mimpi SI DIA :* hahaha sorylah aku 
mmg agak batak siket .. huhuhu.. gediknyaaa.. :P argh !!xkesah pown..asalkan dpt mimpi
dye pown dah cukup gembira :DDD .. aku bngon je dari tidur aku tersenyum and tergelak
sorang-2, sbb teringatkan mimpi tu...aku berharap aku akan dapat mimpi SI DIA lagii
walaupun xdapat jadi kenyataan :))) okey-2 lahh malas nk cerita panjang-2 lagi sbb takut nnti
jadi sawan., hahha xD yang penting dlm mimpi tu SI DIA tersgtlahh handsome plus comell doe !! 
okey byebye :D love youuuu very muchh :*

Thank You