Happy :')

Assalamualaikum and selamat sejahtera semuaa :D . . Hari nie
aku agak 'HAPPY' !
Nak tau x sbb ape ??
Haha :D bnyk sbb ouh ! Firstly , aku dpt lepak dgn adk aku Dyaa Diyana <3 best sgt borak2 ngan dye. , jeles jgax bila tgok dye dgn bf dye. .so sweet ouh ! Hope dorang kekal :D . . . ! Secondly , aku nampak capital 'A' . :D then bole plak mmbe dye izzat tuh perli2 aku . ! HAHA . .kelakar gler. . Panjang lebar gak arr izzat tuh bahan aku . Tapi aku xkesah sbb dpt jgax aku tgok capital 'A' :DD . . . . ! Thirdly , pasal abg wan plak. .haha . . . Sengal je ouh . ! Aku tgh pnat2 cari adk aku dye bole plak tanya bnyk soalan. . Last2 dye mntax 6be ! Aku juz bagi je . Sbb aku tau dye xkan contact2 HAHA :D kelam kabut aku time tuh. .dgn pikir adk aku lagi . Penat cari adk aku smpai mcm nk nanges T_T . . Fourthly , aku happy sbb dapat jgax 6ber bdak tuhH . ! Haha :D name dye xbole tulis. Aku mintax dpan2 plak tuh . .tapi xda rasa malu pOwn ! Haha maklumla muka aku kan muka xmalu :p . . YeahHh . ! Im happy :D haha gedik kan ? Haha kesah plak aku . . :p . .best arh stay hari nie . ^_^ oke dah dah aku stop sini ar . .penat nie. .baru je balik . . Nak mandi then buad keje skola >,< . .ada bnyk lg aku nk cita tapi masa xmengizinkan . Nanti aku free aku cita lagi
. . ! Byebye . .i do i love you <3

No comments:

Post a Comment


Thank You