sayang diaa :D


ASSALAMUALAIKUM :)

heyy semuaa.. di sini saya ingin buat pengakuan 
bahawa budak di atas itu adalah kawan saya :D
hee dye nie kadang2 annoying gilerr -,-
tapiii aku masih nk berkawan dgn dyee. sbb dye
nie boleh bawa bergurau-2. :D kdg-2 cerewet jgax. 
xsah law xbercakap and bertekak ngan dye dkat 
dlam kelas. . itu dah menjadi kebiasaan kami :D
si budak nie suka sgt marah-2 aku law aku xreti 
or lupa nak buat addmath and math -,- geram je aku..
aku nie dah lahh gelabah , gelupur , kelam kabut ..
boleh pulak dye marah-2.. tapi aku xkesah sbb
dye marah untuk kebaikan aku kan afifah sayangg ?? :O
wakakaka xD apa-2 pun aku sayang kaw lahh 
NOOR AFIFAH  :D jgn risau tau.. aku ikhlas and 
tidak kesah pun untuk berkawan dgn kaw :P
perghh !! baik plak aku nie.. kan ? kan ? hahaha
pape je lahhh .. asalkan kaw bahagia sayangg :D
oke2.. bubyeee .. :D me love you :* muahxx99


No comments:

Post a Comment


Thank You