exammmmm !!!!!

haii semua., :D selamat petang !
lama kan aku tak tulis kat blog nie.. hehehe
keciannn blog comel aku nie. *perasan*
tgok tuan punyaa blog kat atas tu.. boleh lagi
dye tersenyumm walaupon merana .. HAHA
aku nk cerita pasal exam mid year.. :D
huh, setakat nie oke2 lah.. aku masih bole
jawab walaupun susah.. btw, aku menanges jawab akaun..
xpernah aku buat akaun sampai nanges.. kali nie mmg 
xcukup masa dah agak susah. . kelam kabut 
aku jawab, sampai mengalir air mata aku..
atapii aku relaa sbb aku menangis dekat mata pelajaran 
yang aku SAYANG :D !! hehehe. aku berserah je lah.
nak buat mcm mana lagi kan ? ngeee.. :D 
alhamdulillah exam pun dah nk dekat habis.. 
next week last exm.. fuhh !! xsabar dah nk cuti nie..
duduk kat sekolah tu lama-2 pon xbole buat aku
tensionn jea kan ? hahaha xD tapii aku masih bole
bertahan .. law x dah lama aku tukar sekolah..
haha kidding :* okeyy2.. rasanyaa sampai sini jea .
bubyeeeeeeeeee... nnti aku story lagi...
hope i can get the good result. :D 
iloveyouuuuuuuuu A :D

No comments:

Post a Comment


Thank You