Happy :D

Hey assalamualaikum semua sayang2ku :DD !
Dah lama jgax xsentuh blog nie , dah nk berhabuk dah nie ! HAHA xD . .
Aku nk cita pasal #sekolah <3 ! Erm, sekarang dah nk msok blan 4 . ,
kerja sekolah dah makin banyak =,= grr kdg2 penat buat sbb xjmpe2 jwpan :(
sdeh kan ? kan ? kan ? Pelajaran pown dah makin susah dan padat . .
tpi semuaa benda nie aku xamek kesah pown :)
sbb aku BAHAGIA menjadi seorang pelajar sekolah <3 !
Walaubagaimana susah sekali pown , aku akan tetap hadapi . .
Sebab aku SAYANG zaman sekolah aku ;) muahxmuahx <3 . . .
Aku sgt lah happy setakat sekarang nie, ada masalah pown aku tetap happy .
Sbb aku nk jadi seorang yg happy go lucky :D .
Hewhew , oke2 smpai sini je dluw. .
Law pasal sekolah nie smpai tahun dpan pown xabes aku story !
HAHA xD . .k. Bye love you <3

No comments:

Post a Comment


Thank You